bloggstyle.blogg.se

tackar för fläkten i taket !

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen och jag ber om ursäkt för det. det har ju faktiskt hänt en hel del som jag ska försöka att minnas.. =/

Helgen som var, var helt otrolig, vilket väder !! Vi (jag, robin, tilda, emma, niklas, angelica, peter, malin, erika, sofie, andreas och arvid) var ute med båten hela helgen igen, och det är inget man ångrar. vissa inte hela tiden såklart. Det är verkligen sånna dagar man är glad att man har en båt att leva i :P Så med lite bränna på kroppen spenderade vi dagarna på några klippor en bit utanför Tranviken, med hade vi också vattenskotern vilket var superhärligt att svalka sig med:)

Helgen förde inte bara med sig roliga minnen utan också några mer tragiska som inte alls är lika rolig att tala om :P

Ikväll var vi in en stund på gatufesten och checkade läget.. och mycket folk som alltid. de blir inga fler dagar för oss då artisterna inte alls lockar ! Men träffade en hel del kompisar :) Linn och erik tex. som man inte träffat på evigheter, men de får inte bli lika länge tills nästa gång ;)

nu har nog tilda somnat i sin säng så då ska jag och robin också sova :)


  

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej det ska det verkligen inte bli!:D Var jätteroligt att äntligen ses! Hoppas din allergi ger med sig snart och att ni andra mår bra!:) Många kramar

2009-07-08 @ 21:49:14
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0