bloggstyle.blogg.se

V.34

Veckorna bara går och går, och tur är väl det ! :)
Så jag tänkte bjuda er på lite bilder idag ;)

Vi kan väl börja med en uppdaterad bild på min mage i denna vecka



nu har jag varit och köpt spjälsängen med mamma och pappa också :)
som dom så snällt betalade. Robin hjälpte mig att sätta ihop den idag för jag kunde ju inte hålla mig.
Så här blev den med spjälskyddet, för bädda ville de göra senare, när de visste om de blev en pojke eller flicka..



sen knäppte jag några kort på fina blommor som jag fick när jag fyllde år :)

   



Kommentarer
Postat av: sandra

Gu vad fint det blev, jätte fint med svartvitt och mönstret vart kalas ju=) den bebben kommer trivas som fisken i vattnet. ps. nu har vi flyttat.

2009-03-01 @ 20:13:10
URL: http://santoo.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad stor du har blivit Camilla! :D Jag får passa på att gratta nu för jag inte gjort det tidigare, så jätte mycket grattis!

2009-03-03 @ 18:50:25
URL: http://enyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0