bloggstyle.blogg.se

Helg

När jag nu för tiden får helg så är det mest roligt eftersom alla andra är lediga, hehe :P
Idag har jag hunnit med litegrann känns det som.
Vecka 33, var till barnmorskan imorse kl.8 så det blev att ställa klockan!
Det var gruppmöte igen och dagens samtalsämne var förlossning och smärtlindring.. Man får ju verkligen igång tankarna när man pratar om förlossningen, allas är ju unika.. hur kommer min att vara? Snabb eller utdragen?
men men jag är iaf inte orolig..än..

Sedan for jag upp till kontoret i timrå och pratade med Linda på ekonomiavdelning. Fyllde i de sista papprerna (hoppas jag) som skulle kompliteras till Försäkringskassan. Sedan for jag till arken och köpte kattsand, den är dyr men absolut den bästa så man får väl betala lite extra för att det inte ska lukta kiss när man har 4 katter..

Sedan for jag in till stan och käkade lunch på norrlandskällaren med mammsen :)
Vi köpte några kläder till henne och sen överraskade hon mig med att jag fick välja ut ett par mamma-jeans på P.O.P
TACK MAMMA!! Kanonbra! jag som fick panik när jag skulle ut och göra något när det enda jag kan ha på mig är mjukisar eller leggins. Men nu har jag faktiskt ett par jeans.. som jag kan slita på ett par veckor framöver ! :)
Lägger ut en bild sen

Nu har jag plockat undan lite i köket och snart kommer en hel bunt med folk som ska äta tacos med oss här, hihi.. det blir mysigt! Sen imorgon tar jag bilen till skoterträffen tillsammans med de andra gravida flickvännerna, haha ;) Eftersom det är lite för långt för oss att sitta och hoppa på en skoter, man vill ju inte sätta igång nått :P

jaja, ha en trevlig helg allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt för dig gumman att få ett par mamma-jeans. De ser säkert kalas bra ut =) Puss!

2009-02-24 @ 16:50:53
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0