bloggstyle.blogg.se

VILA I FRID ÄLSKADE MAJA

Medan vi var borta gick vår älskade katt Maja bort i en njursjukdom, saknaden är stor
och det är så tomt utan dig gumman.. Du kommer alltid ha din speciella plats hos oss!
Vi hade gjort vad som helst för att få ta farväl av dig..






Nu är vi hemma igen i det vita Sverige.. herrejösses var mycket snö det har kommit, när vi for för två veckor sedan var det ju inget.
I Thailand var det underbart som vanligt, med otroligt god mat, otroligt vackra platser, otroligt trevliga människor och otroligt billig shopping, haha ;P Bilder kommer bara jag fått dom ifrån mamma!
Tilda hade väl sina bra och dåliga stunder, men största delen av tiden var hon så himla duktig !
man förstår ju att hon gnäller i den värmen, hon förstår ju inte varför det ska vara så varmt.. jag är så stolt över dig min lilla älskling. flygresorna gick bra, på vägen ner var hon väl lite orolig ett tag men de gick över.. hon fick sitta i knä.. leka.. äta och sova litegranna.. på vägen hem var hon inte ledsen en enda gång på en tolv timmars flygning!! Hon fick mat sedan bäddade jag ner henne i sovsäcken och la henne på golvet mellan mig och robin.
Vaknade 2 ggr och fick mat.. annars sov hon ! :D det är ju väldigt besvärligt att dom inte har
någonstans att vara, utan måste sitta i våra knän hela resan. men de tyckte jag att vi löste bra.

Hon har dessutom lärt sig mycket under resan :P
Hon fick en spjälsäng på rummet och det tog inte många dagar innan hon hade ställt sig upp i den!
de har hon då aldrig gjort hemma.. som tur är eftersom vi inte har sänkt sängen hemma. så de var det
första mamma fick göra nu när vi kom hem :P Sen har hon tagit sina första "krypsteg" eller hur man säger.
Ibland förstår hon hur hon ska göra men oftast står hon bara och gungar :P

Julstämningen har då aldrig varit sämre, haha.. när man ligger i poolen med gassande sol på sig på
självaste julafton är det svårt att känna någon sådan.. men vi hade ju köpt lite småpresenter där nere
som vi iaf bytte :) Mysigt var det iaf :) men jag gillar ju julen också.. så jag har svårt att tänka mig
att jag kommer vilja vara borta någon fler gång :P Nu gjorde det ju inget när tilda ändå inte förstår
vad "jul" är.. men sedan ska hon få ha en vit jul av snö.. inte sand ;)

Så nu vill jag avsluta med att önska alla en god fortsätting och hoppas på att ni ätit mycket god mat,
umgåts med familjen och öppnat några fina klappar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0