bloggstyle.blogg.se

Still going..

Ja de kan man väl säga..
Idag har det varit fullt upp igen.
Sovit skit inatt, blää!  Hade ställt klockan för att åka in med chevan på service, och när klockan ringde kändes det som att jag precis hade somnat in.. Tror den lilla jävlas med mig.. Jag vrider och vänder på mig och den bara stretar emot i alla lägen. Kan tänka mig att spänningen och längtan också är en bidragande faktor?

Efter att jag hade fixat med bilen så åkte jag till mormor o morfan och fikade och bara satt och surrade. Sedan for jag in till stan och plockade upp Sandra och mötte upp Robin så åkte vi och fixade ännu mer i båten, de går framåt iaf.. Nu är målning nästa för min del, men får se om jag hinner med något sånnt innan den lilla vill komma ut.

Nu ska jag se sjukhuset, undra om robin vill se det med mig?
Såg det förra veckan och då var det en tjej som ringde efter ambulans för att hon hade kraftiga värkar. men dom hann inte dit innan bebisen var ute. så hon fick föda den hemma i sängen.. själv.. strongt !
Men de skulle jag aldrig göra frivilligt iaf :P

Kommentarer
Postat av: Sofie Stålnacke

Gud vad du håller mig på styva linan. Jag tror att det är med vilje du inte uppdaterar ;D Jag är så nyfiken så jag nästan spricker. Nu får bebisen snart ta och komma ut så jag får snosa lite!! =D

2009-04-17 @ 15:26:41
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej gumman...Grattis till flickan gumman=) hoppas allt gått bra=) nu längtar jag efter att få se lill flickan=) Grattis ännu engång...och lycka till!!

Kramar

2009-04-17 @ 15:49:37
URL: http://lillbumbin.blogg.se/
Postat av: kikki

Alltså gud jag håller på och glädjer ihjäl mig här!!!!! Äntligen kom hon! Grattis grattis! Så underbart! :)

2009-04-17 @ 16:50:23
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0