bloggstyle.blogg.se

Helg :)

Idag har jag Carro och Levis varit till söråker på "klädmarknad" och tänkte fynda lite.. så jag kom hem med ett babygym, småkläder och en mysig overall till lillen :) För Carro blev det ännu mer leksaker till boysen :)

Måste bara visa min och Carros idé också.. Dom små har ju börjat ställa sig upp och ramlar och slår sig i golvet, så vi tänkte att man skulle införskaffa sig dessa dräkter så de är helt skyddade, våra små hjärtan!



haha, det är dessutom bra träning för oss stora att brottas i dessa har jag hört. om inte annat lär man få sig ett gott skratt =D eller kanske mer för dom som kollar på !

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vad du handlar. Men jag förstår att du tycker att det är kul. Men om du fortsätter så här så blir det ju inget kvar att handla för mig och mormor. Vi vill ju också handla lite fattar du väl!!!

2009-04-04 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0