bloggstyle.blogg.se

Skoter :)

I helgen har det varit fullt upp med skoteråkande, både lördag och söndag! det är ju så himla roligt att köra! Man vet aldrig hur det kommer att gå :P

Lördagen drog vi iväg ett gäng, Jag Robin Empa Tommy Danne Andreas och PA. Det blev inte sånn lång sväng för PA fick soppatorsk ;P hehe.
På kvällen samlades vi igen och såg på bio, då följde även Kikki me för att se vi hade iallafall tur med vädret,igen Wieee!
Den var väl okej, men finns det nån uppföljare som är bättre än ettan?

På söndagen ställde jag och Robin klockan för att åka ut till min stuga i Tynderö och hämta ett lass med ved, mor och far hjälpe också till så då gick det fort :) Så nu kan vi äntligen elda på här hemma så vi får upp lite värme. Katterna blir ju alldeles slöa i soffan när det blir så varm :P

Åh vårat lilla kryp sparkar ju för fullt, det är helt underbart att få känna dig. Vill bara att Robin ska få vara delaktig och känna dig nu också.. Förut gjorde du bara så att mamma inte mådde nå bra.
Jo igår var jag till en sjukgymnast och fick ett bälte för min onda rygg. Bäckenbenet börjar ta stryk =/... Men det är verkligen värt all möda när jag kommer få hålla i dig :D
Jag går in i vecka 23 idag och magen växer sakta men säkert, jag är inte alls så stor som många andra är i denna tid.. hehe men det gör absolut ingenting! :) Jag ska skanna in bilderna från UL så ni som inte sett krypet ska få se :)

På lördag ska jag jobba på morgonen och sen ska jag sitta i Logen med jobbet, det blir nog bra. Äta lite gott och sen se matchen :)

Nu ska jag gå ut och stapla lite ved, det är ju så himla mycket att göra ensam, men varför stressa :)
/C

Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, lägg in bilderna från UL! :) Var trevligt att ses i lördags! :D

2008-12-09 @ 13:14:01
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Haha, jadu det kan man verkligen fråga sig ;)

2008-12-18 @ 07:15:40
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0