bloggstyle.blogg.se

Juletider

Nu var det länge sedan jag skrev och jag ber om ursäkt för det!
Men jag har haft så mycket att göra nu under julen med både jobb och allt som skall fixas..
Det har verkligen varit fullt upp på båda mina jobb nu när jag även har tagit på mig en del extra utöver det jag redan har.
Men men det får gå, så länge man får pengar för mödan :P

Vi har hunnit med en helg i kära Vemdalen/Storhogna också, mysigt värre !
Tyvär vågade man ju inte ställa sig på brädan nu när man har den här pysen i magen, hehe så det blev blades för min del och det var ju inte alls lika kul =( men upp och ner fick jag ju åka iaf..

Julafton blev inte som jag tänkt mig då mamma blev sjuk och inte kunde ta emot oss.. så pappa fick ringa återbud på morgonen och sen fick han allt åka runt som en jultomte och dela ut/ta med sig alla paket :P
Så vi fick vara hos Robins föräldrar hela dagen istället. men känndes bra att börja dagen lugnt hemma bara han och jag  med en god frukost och så :)
Jag eller vi fick mycket fint och det tackar vi alla för ! :)
Precis som vi ville ha fick vi mycket till båten, perfekt! och pengar och presentkort mm!
Av Robin fick jag ett stort presentkort på birsta city, ett par superfina guldörhängen med diamant och även en framrutedekal till bilen :D kanon bra !

Jag har nu gått in i vecka 26, tiden går undan :) och magen den växer.. "tjockis" är mitt nya alias.. så nu vet ni de..
Pappa kallar den lilla för Bengt så skulle det nu bli en tjej så vet han inte riktigt vad han ska kalla henne :P
Den lilla är rätt livlig där inne, och än så länge är det bara kul.
Jag och mamma var på rean idag och då köpte jag (mitt första) små söta set, ett i beige och ett i blått :P åh vad de ska bli kul. längtar till tusen!

På onsdag är det nyårsafton och då ska vi åka till Jimmy och Carro och käka, spela spel och ha det mysigt ! :) vilken tur att jag har hittat en klänning som passar även mig i storlek
större :P
Vi har bestämt att Robin ska laga varmrätten och då ska han få göra sin fläskfile special :) väldigt gott !
Vi tjejerna ska göra förrätten, skagentoast och sen så överraskar Carro med någon smarrig efterrätt :)

Hade probem idag på rean att hitta något jag gillar som jag kommer kunna ha dess månader som är kvar, börjar bli kris nu =/ men några tröjor och skjortor fick duga :P Legins och klänning, mitt liv just nu! Vilket bra mode det är nu för att vara gravid :)

Sköt om er för det ska iaf jag göra ;)
/C

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman!

Tror jag såg dig häromdagen? Du var ute och hjälpte din pappa med takboxen???..

Själv är ja i timrå tills den 1 januari..sen åker vi hem igen och då blire jobb igen..

Hur går de med magen??=) vill ju se massor av bilder på lillpysen:P

haha Sött Namn lillPysen fått av sin Morfar:P..

Mamma och Pappa skrattade,eftersom Pappa heter ju Bengt:P..=)

Har ni tänkt på nå namn än då?=)

Kram

2008-12-30 @ 10:23:23
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0